9 January 2015

Hong Kong 2014


Do Hong Kongu jsem poprvé zamířila jako průvodce. A popravdě, neměla jsem to město ráda. Velkoměsto, ale pořád namačkané na pár ostrůvcích, takže všude plno lidi a dost těsno. Oproti Číně je to dost zápaďácké místo, ale Asii v sobě nezapře. Jako průvodce jsem tady musel vodit velké skupiny turitsů tím chaosem a to vše hromadnou dopravou a v tom neúnosném vedru. Na posledním zájezdu jsem v HK zůstala déle, klienti odletěli domů a já měla dva dny sama pro sebe. Ty dva dny, jak se ukázalo, byly málo a já se do HK zamilovala.


Hlavní turistická místa? Vitoria Peak, nejdelší eskalátor na světě, Victoria park s ptačí voliérou a muzeem čaje a čajového porcelánu, lanovka na Victoria Peak, Soho, Muzeum umění, Ladies Market na Mongkok, Avenue of Stars - tedy chodík slávy v asijském podání. Pokud má člověk dost času, vypltí se udělat výlet do Makaa, zajet na Tain Tan Buddhu, zkusit hongkonské pláže, dostihy nebo nějaké tůry - on totiž Hong Kong má i přírodu, ne jen beton. 


Nejznámější pohled na HK z Victoria Peaku 




Victoria park 


Přejezd přívozem na samotný ostrov Hong Kong



Tradiční Hong Kong 







No comments:

Post a Comment