9 January 2015

London: Yoshitomo Nara Exhibition


Zaprvé, vůbec jsem netušila, že mám hned za rohem od školy tak parádní galerii. Dairy je předně úžasná industriální budova, skvělé prostory. Je to malá galerie a většina výstav je tu zdarma, ale to je obecně dost londýnská věc. 
Zadruhé, Yoshitomo Nara! Byla to asi ta nejroztomilejší výstava, na které jsem kdy byla. Rozpouštěla jsem se nad všemi těmi okatými postavičkami a holčičkami. Nebyly to ale jen malby, byly zde i celkem velké sochy všech možných druhů. A ta nejroztomilejší fontána, viz. první foto, plakajících postaviček. Tu bych brala domů hned. Absolutně nejlepší byla ale místnost, která mapovala autorovu tvorbu za posledních třicet let. Jednoduché, roztomilé, vtipné, originální. Yoshitoma jsem si dokonce na nějakou dobu dala na pozadí počítače. 



7a Wakefield St., Bloomsbury, London WC1N 1PG










No comments:

Post a Comment